sunnuntai 19. kesäkuuta 2016

Vedic art jatkoa ja sunnuntain viettoa

Eilen meillä oli jatkokurssi Vedic artista ja olipa taas antoisa päivä. Enää yksi päivä, joka pidetään myöhemmin, niin peruskurssi on suoritettu. Tässä muutama kuva eilisistä töistä ja piti tässä olla karitsoistakin video, mutta en osannut sitä tähän nyt kuitenkaan ladata. Mun ATK-tuki (Meri) on Kreikassa niin ei ole apua ihan heti saatavilla ;)
 
Tänään sunnuntaina vietettiin Teen kanssa oikein kunnon vapaapäivä ja käytiin mm. sunnuntailounaalla kiinalaisessa ravintolassa. Ruoka oli erittäin hyvää. Kännyn kamerasta tulee näköjään pienempiä kuvia, höh. Hauskat pikku pupujussikat tehty miniluumutomaateista ja mun annoksessa porkkanasta tehty ruusuke. Syötiin oikein pitkän kaavan mukaan, mutta mä unohdin kuavata alkuruoat.
 
No tehtiin me vähän pihahommia illalla, sai edes osan päivän kaloreista kulutettua, eh! Kohta alkaakin taas uusi työviikko, olispa jo lomaa...vaan kun ei.

10 kommenttia:

  1. Voi. Lammas video oiskin ollut kiva. Hauska idea nuo tomaattipuput. Kaunista taidetta.

    VastaaPoista
  2. No mä en aina ymmärrä tätä nykytekniikkaa ja kun en oo koskaan vielä vlogannut, niin hakusessa on. Tai sit tää mun pöytäkone vaan on niin vanha ettei halua tehdä yhteistyötä. Vesilintua saisi jo heitätä. Tomaattipuput oli kyllä suloiset. No en nyt taiteesta tiedä, mutta kiva näitä oli maalata, kiitos kauniista sanoista :)

    VastaaPoista
  3. Kerrot sitt mullekin miten video blogiin laitetaan, upotetaan. Mulla on nyt vain linkki juutuupiin, ja yks sanoi että linkki ei vie siihen videoon kuitenkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mä en tiedä johtuuko siitä, että ei onnistunut, kun tää mun masiina on niin vanha. Täytyy yrittää ehkä tabletin kautta. Nyt en ehdi paneutua siihen sen enempää. Eilen Teen kanssa sitä yritettiin laihoin tuloksin.

      Poista
  4. Hienoja kuvia ja herkkuruokaa.

    PS Sinulleko (vai kenelle)lupasin paprikan taimia silloin kun siellä sinun luona oltiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) En kyllä muista kuulleeni paprikan taimista mitään, mutta hassu juttu sinänsä, koska mä oon metsästänyt paprikan taimia vaikka jos mistä ;D Chiliä löytyy vaikka kuinka, mutta ei paprikaa.

      Poista
    2. No, mulla on noita taimia 10 kpl, joten muutama riittää sinullekin. Ilmoittele, kun liikut täällä päin, niin tehdään treffit.

      Poista
    3. Oi, olisipa se ihanaa! Mä en kyllä varmaan ehdi kuin vasta ensi viikon jälkeen. Äidin 80 v. päivät ovat 2.7. ja se teettää tälle harrastajaleipurille vähän hommia ;)

      Poista
    4. Eipä kiirettä. Vasta pari tainta lykkää kukkanuppuja. Sitten mulla alkaa siitepölyn tupsuttelu kun mun parvekkeelle ei varmaan hyönteiset osaa.

      Poista
    5. Kiva juttu :) No täällä niitä pölyttäjiä riittää urakalla. Mun omenapuussa on monta pientä ompun alkua :D

      Poista