keskiviikko 24. toukokuuta 2017

Bloggaribrunssi Wetterhoffilla

Lauantaina 20.5. mut oli kutsuttu toistamiseen Wetterhoffille ja mähän menin oikein mielelläni. Pöytä oli jälleen katettu koreasti ja päivä oli kaikin puolin mukava. Hannele Yrjö-Koskinen avasi tapahtuman.


Olihan siellä jokunen tuttukin saapunut paikalle.
Kristiina otti myös kuvan musta.
Kivoja työpajoja oli jälleen. Korupajassa sai tehdä langanohjaimen tai sormuksen. Mä valitsin jälkimmäisen.
Kyllä se mun sormus lopulta valmistui, mutta tarvitsin varmaan kaikista eniten korusepän apua, että sain valmiiksi asti sen väkerrettyä. Eihän tästä yhtä kaunis tullut kuin ammattilaisten tekemät mallit, mutta kelpaa mulle. Ruusu.

Saatiin Belikiltä pussukat joita sai itse tuunata. Mulla on niin ruma käsiala, että pyysin Pikkusitomo Kirjasen henkilökuntaa kirjoittamaan kauniilla kirjaimilla tekstin kassiini. Itse leikkasin muotilla ja pistelin kiinni farkusta tehdyt linnut. 


Wetterhoffin talossa on monta eri yrittäjää ja käsityöläistä. Tässä yksi esittelypöytä, osa jäi hötäkässä kuvaamatta.
Alakerran myymälä on uudistettu ja langat ovat nyt väljemmillä vesillä. Tässä kuva myymälästä. 
Ja mun pikku ostokset. Ihana lintupussukka. Meinasin ostaa kyllä ensin muumi-kuvioisen, mutta lopulta tämä tarttui mukaan.
Mun toinen ostos oli "ämpärikaupalla lankaa". Siellä oli ämpäritarjous, pikku sinkkiämpäri + 100 g Tiuhtin ja Viuhtin 100 % villalankaa. En muista enää tilan nimeä, mutta lähilankaa kuitenkin. Hauskaa koska itsellänikin on joskus ollut samannimiset lampaat.


Saatiin myös pari kassia matkaan ja siellä oli paljon tietoa Hämeenlinnasta + pikku nalle. Paikallisilta yrittäjiltä saimme myös lahjat Belikin kassien lisäksi. Korttien talolta muistikirja ja Niittyvillalta kiva pikku paketti. Cobblerinalta saatiin itse valita mieleinen koru tms. ja mä valitsin korvikset ja nythän mä huomaan, että ne unohtui kuvata! Pahus.
Ja koska meillä oli rallit, en päässyt kotiin, no se oli tiedossa kyllä jo etukäteen. Menin Merille ja meillä oli oikein kiva päivä. Illalla grillattiin raclette-grillillä ja sen jälkeen lähdettiin Hämeenlinnan yöhön. Olipa kiva viikonloppu kaiken kaikkiaan.

4 kommenttia:

  1. Mahtavaa, että olet saanut toistamiseen kutsun Wetterhoffille. Vaikuttaa siltä, että vieraisiin on panostettu, ja tahdottu heidän viihtyvän. Teillä on ollut varmasti upea päivä. :)
    Sari

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin itsekin yllättynyt, että sain uudestaan kutsun sinne, mutta tämmöisiä iloisia yllätyksiä kyllä kaivataankin tässä tilanteessa. Kutsuvieraisiin oli tälläkin kertaa panostettu ja päivä oli mukava :)

      Poista
  2. Joo, tää oli kiva tapahtuma. Viime vuonna en päässyt ku oli muuta menoa. Kiva jos päästäis ens vuonnakin. Mä ymmärsin että ois voitu kutsua kaverikin mukaan, tai siis ilmiantaa tuonne niin kutsu ois saattanut käydä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun järjestetään tapahtumia, niissä on niin piristävää käydä. Ai jaa, mä en tiennytkään, että voisi "ilmiantaa" jonkun. Olis ollut kiva saada vähän Wetterhoffin lankaa 😄

      Poista