maanantai 17. helmikuuta 2020

Kesäkäsityökurssi 8. - 9.7.2019

Olin kesäkässäkurssilla viime kesänä Nummi-Pusulan Jättölän kylätalolla. Ohjelmassa oli tehdä revinnäistyönä pannumyssy ja kaikenlaista muutakin kivaa. Sai toki tehdä ihan omiakin juttuja, ei ollut pakko tehdä sitä mitä "ohjelmistossa" oli. Mä halusin tehdä ensin toisen Timantin eli mekon samalla kaavalla kuin mitä aiemmin tein Liisan avustuksella. Viimeksihän kankaana oli Nuppuprintin Satutalvi ja nyt olikin vähän kesäisempi versio, Majapuun muuttomyynnistä edullisesti ostettu Kirsikankukka-kangas. Liisa oli vetämässä kurssia ja oli kyllä onni, että oli niin pätevä opettaja paikalla. Ja aika kiva aloittaa loma näin. Tässä meidän Liisa-ope :) 


Kaikille riitti pöytiä.
Ja tässä mun kirsikkamekko. 


Talo-pannumyssy oli kyllä kiva. Tästä tuli vähän turhan korkea, mutta muuten oon ihan tyytyväinen. Talo edestä... 


Ja talo takaa... 

Tämä on ollut käytössä ja mun ompeluinto vaan kasvaa. Niin se näköjään on, että kun on surkeat välineet (=huono ompelukone), niin ei innosta niin mikään. Kun n. 4 vuotta sitten vaihdoin ompelokoneen (ostin käytetyn), niin johan alkoi kone surraamaan. En mä oikeasti vielä oo kyllä paljoakaan ommellut, mutta se on kivaa, että into selkeästi on kasvussa. Onhan siinä vieläkin paljon opettelua, mutta pikkuhiljaa. Kiitos Liisa kivasta kurssista ja Maisalle kiitokset majapaikasta ja kestitsemisestä :)

2 kommenttia: