tiistai 25. elokuuta 2020

Neulenyyttärit

Sain kutsun Katjun neulenyyttäreille jotka olivat 17.7. Mä olin vielä töissä, mutta menin nyyttäreille vähän myöhemmin kuin toiset ja olihan se kiva piristys työpäivän keskellä, vaikka töitä pitikin vielä illasta jatkaa. Herkkuja oli yllin kyllin :) 

Tintti oli virkannut kaikille ihanat kukkakoristeet jotka voi laittaa vaikka lasin ympärille niin tietää mikä on oma lasi, kiitos Tintti.

Huvimajaan mentiin syömään ja kyllä olikin kuuma päivä. 

Sai tietysti tehdä mitä käsityötä halusi, mulla oli villapesutakki mukana, mutta en sitä kyllä ehtinyt tikutella kuin pari kerrosta. Siinähän se mytty pöydällä näkyykin.

Maisa välillä pötkötteli ison peittoprojektinsa kanssa keinussa :) 

Muppekin loikoili varjossa kun oli niin paahteista. 

Saatiin myös värjätä lankaa, tosin mä taisin olla ainoa joka tarttui siihen tilaisuuteen. Olin ostanut Lankavan merinosukkista josta tulee jossain kohtaa pusero tai ehkäpä jopa takki ;) Näyttää ihan hattaralta tuo kattila. Alemmassa kuvassa mun vyyhdit, vihreästä tuli ehkä turhan ärhäkkää, mutta onhan siinä vaaleampiakin kohtia. Ja voihan se olla valmiissa neuleessa kivakin, ei ne vyyhdit aina kerro koko totuutta.


Olipa kiva päivä, kiitos kaikille paikalla olijoille mukavasta seurasta ja iso kiitos tietysti Katjulle kun mahdollistit tämän kivan päivän :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti