keskiviikko 15. huhtikuuta 2020

Pukkilan puikkopäivä 11.8.2019

Pääsin jälleen osallistumaan puikkopäivään ja ainahan siellä viihtyy. Tällä kertaa menin tosin yksin, oli vähän outoa, mutta kyllähän siellä juttuseuraa riitti ja näkyi tuttujakin. Mukana oli tällä kertaa mm. Anu Pensola lankoineen. 

Sanna Vatanen BÄÄ-kirjojensa kanssa. 

Tietysti Lentävä lapanen. Kuva vähän huonosti valottunut. 


Ja olikohan nämä ILO Knitting shopin lankaa, nyt en oo varma, mutta ihania lankoja kumminkin. 


Ja Handun ihanat langat olivat pihalla autossa ja siitä jäi näköjään kuva ottamatta. 

Porukkaa oli taas tupa täynnä ja ruoka oli hyvää. 

Mä olin melkein luvannut itselleni, etten osta yhtään lankaa, mutta koska oli mun nimipäivä, niin ostin itselleni nimpparilahjaksi yhden vyyhdin, mutta olihan tää nyt poikkeuksellisen vähän, aina oon tullut Pukkilasta paljon runsaamman saaliin kanssa kotiin ;)

Tää on ihanaa "farkkulankaa" tai haalistuneet farkut tästä mulle tulee mieleen. Lanka on edelleen vyyhdillä, koska en oo osannut päättää teenkö tästä vaan sukat, vai keräänkö samaa lankaa eri väreissä lisää ja teen jotain isompaa. Onneks näissä langoissa ei oo parasta ennen -päivää niin näitä voi säilöä ja odotella sopivaa inspistä. Kiitos Ilu kun viitsit järjestää taas puikkopäivän :)

2 kommenttia:

  1. Tuolta on varmaan mahdotonta päästä ulos ostamatta edes vähän jotain ihanaa lankaa ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä! Tai ainakaan mun kohdalla, jos omaa mielettömän hyvän itsekurin ja on päättänyt ettei osta mitään, niin sitten ehkä, mutta mun itsekurista ei kauheasti kannata mainita ;)

      Poista