torstai 28. kesäkuuta 2018

Korukurssi

Pitkästä aikaa yritän tänne jotain riipiä, en tiedä mihin tuo aika oikein katoaa... Tarkoitus oli postailla vähän useammin ja siitä tuli viime kerralla vähän mainittuakin, vaan toisinpa taas kävi. Joopa joo. Paljon on tapahtunut ja kun aikaa vierähtää on vaikea enää muistaa yksityiskohtia, argh! Selityksen makua jälleen kerran...


No niin, mennäänpä sitten asiaan ettei mene ihan jaaritteluksi. 24.2. pidettiin ystävien kanssa mun luona korukurssi, jonka meinasin kylläkin itse unohtaa. Alustavasti siitä oli puhuttu ja siis asia kaiketi sovittu, mutta allekirjoittanut oli jättänyt sen merkkaamatta kalenteriinsa. Sattumalta kun asiasta tuli muuten puhetta, niin kävikin ilmi, että olin autuaan tietämätön koko kurssista, eh. Kurssi saatiin kuitenkin pidettyä sovitusti ja kivaa oli. Tässä malleja Marin omista koruista.
Ensin tietysti kahviteltiin ja tankattiin energiaa, että vaativat työvälineet pysyvät näpeissä ;)

Tässä jo malttamattomina odotellaan, että päästään helmien ja muiden tarvikkeiden kimppuun.
Mari opasti meitä ja innokkaana väkerrettiin kaulanauhoja ym. Mä yritin tehdä korvikset myös, mutta ei mun hermo kestänyt sitä pientä näperrystä ja syteenhän se olisi epäilemättä mennyt. Mari ystävällisesti ja kärsivällisesti teki sitten mun korvikset :D Tässä meidän kaikkien valmiit korut.
Ja nämä ovat mun :) 
Kiitos Mari ja kaikki mukana olleet <3 Sain aivan mahtavat tuomiset ja en voi sanoin kuvailla miten ihania nämä kaikki ovat, kiitos rakkaat!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti